تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743135
شناسه : 3743135
تاریخ :
دوران بزن و دررو رژیم غاصب اسراییل تمام شد اقتصاد ایران: ساری-نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: رژیم اسراییل غاصب بداند دوران بزن و در رو تمام شد و ملت ایران انتقام شهید هنیه را خواهند گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه حصاری با تسلیت سالروز شهادت حضرت رقیه سلام الله علیه این مصیبت را محضر منجی عالم بشریت تسلیت گفت.

وی با تاکید بر رعایت تقوای الهی تصریح کرد: انسان باید در دنیا برنامه‌ریزی و افق دید و چشم انداز داشته باشد و برای آخرت باید به گونه‌ای زندگی کرد همانند آنکه انسان فردا از این دنیا خواهد رفت.

وی نگاه کردن به قرآن را سهم چشم‌های انسان از عبادت ذکر کرد و گفت: بنابراین اعضا و جوارح ما نیز باید اهل عبادت باشند و از آن سهم ببرند.

آیت الله لائینی با محکوم کردن جنایت صهیونیست‌های غاصب شرکت در راهپیمایی را ضروری دانست و گفت: بزرگترین دنیا زندان غزه محسوب می‌شود که از چهار طرف محاصره است و تنها راه دسترسی به آن گذرگاه رفع است و مردمش از اولیه‌های درمانی و زندگی محروم هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران خدمت به مردم خوب میهن را عبادت دانست و افزود: رضایت مردم بزرگترین سلاح ما در مقابل استکبار جهانی است و ناراضی کردن مردم نیز بزرگ‌ترین خیانت محسوب می‌شود.

وی از مسئولین خواست به مشکلات مردم توجه و نسبت به رفع آن برنامه‌ریزی کنند و گفت: برخی مردم از سرقت کالاها و تجهیزات در منزل و مزارع گلایه کردند همچنین برخی از مردم از شهرداری‌ها گلایه داشتند در حالی که بهترین عبادت جلب رضایت مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بهترین شیوه و شکل مبارزه با آمریکا را جلب رضایت مردم دانست و افزود امیدواریم مسئولین به این مسئله توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه تا استان مازندران با بیان اینکه حضرت امام راحل اسرائیل غاصب را به عنوان غده سرطانی معرفی کرده‌اند، گفت: این غده سرطانی باید زودتر جراحی و از روی زمین محو شود.

وی‌گفت: اسرائیل غاصب باید بداند که زمان بزن و در رو به پایان رسیده است و ملت ایران و سربازانش قطعاً انتقام جنایت شهادت مهمان عزیز اسماعیل هنیه راخواهند گرفت و این غده سرطانی را از روی زمین محو خواهند کرد.