تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3743126
شناسه : 3743126
تاریخ :
نباید در دام خطرناک واسطه‌ها بیفتیم/ زمان توقف جنگ نرسیده است اقتصاد ایران: وزیر دارایی رژیم صهیونیستی با طرح این ادعا که زمان توقف جنگ قبل از نابودی حماس فرا نرسیده است، گفت که تل‌آویو نباید در دام خطرناک میانجی‌ها برای پذیرش توافق تسلیم گرفتار شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین اظهارنظر درباره توافق آتش‌بس در نوار غزه و مبادله اسرا گفت: من از نخست وزیر می خواهم که توافقنامه پیشنهادی در مورد اسرا را تایید نکند.

«بتسلئیل اسموتریچ» همچنین افزود: ما نباید در دام خطرناک کشورهای واسطه بیفتیم که می خواهند یک توافق تسلیم را بر ما تحمیل کنند. بیانیه میانجی‌ها در مورد مذاکرات آتش‌بس، برابری خیالی را بین اسیران اسرائیلی و تروریست‌های جنایتکار که یهودیان را کشتند، ایجاد می‌کند. زمان تله خطرناکی که در آن میانجی‌ها می‌خواهند ما را به امضای توافق تسلیم مجبور کنند که به حماس اجازه می‌دهد توانایی‌های خود را بازسازی کند، فرا نرسیده است.

این وزیر افراطی کابینه نتانیاهو تصریح کرد: زمان توقف جنگ قبل از «نابودی» حماس فرا نرسیده است. هر گونه توافق در شرایط فعلی، دست حزب‌الله را در مرزهای شمالی باز می‌گذارد و پاداش به تروریسم است و باعث ​​افزایش حملات ایران علیه ما خواهد بود.

اسموتریچ همچنین گفت: من از نتانیاهو می‌خواهم که در این دام نیفتد و از خطوط قرمزی که برای حفظ امنیت کشور تعیین شده است دست نکشد.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پیشتر نیز در اظهاراتی نژادپرستانه که بیانگر عمق اندیشه‌های افراطی صهیونیست‌هاست، گرسنه نگه داشتن مردم غزه را اخلاقی و عادلانه دانسته بود.