تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3743115
شناسه : 3743115
تاریخ :
آغاز فروش تسهیلاتی کامیون باری X۵۰۰۰L اقتصاد ایران: عصر خودرو- شرکت آرین دیزل طرح فروش تسهیلاتی جدیدی را برای کامیون باری X۵۰۰۰L منتشر کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بر اساس این طرح، متقاضیان کامیون باری X5000L می توانند با پیش پرداخت 2 میلیارد تومان این خودرو را با موعد تحویل نیمه دوم مهر 1403 ثبت نام کنند و الباقی مبلغ یعنی 1.4 میلیارد تومان نیز در زمان صدور دعوتنامه پرداخت شود. تسهیلات این طرح 3 میلیارد تومان است که طی 60 ماه قسط قابل پرداخت است و این طرح از 20 مردادماه آغاز می شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
متقاضیان ثبت نام می توانند از طریق فروش اینترنتی شرکت آرین دیزل یا مراجعه به نمایندگی های مجاز اقدام کنند.
کامیون باری جفت محور شک‌موتو یا X5000L ، با طول 9.7 متر و ارتفاع حدود 4 متر از نوع High roof و مجهز به دو تخت خواب در کابین است. این کامیون باری نیز همانند نسخه کمپرسی به پیشرانه ISM450E5  با حداکثر توان 450 اسب بخار و حداکثر گشتاور 2129 نیوتون متر مجهز شده است و گیربکس آن از نوع نیمه اتوماتیک AMT 16 دنده جلو و 2 دنده عقب از برند FAST است. ترمز کامیون باری شک موتور در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای است و GVW آن 26 تن اعلام شده است. سیستم تعلیق این کامیون باری در جلو از نوع تعلیق فنری مولتی لیف با ضربه گیر و در عقب از نوع سیستم تعلیق فنری چند لنگه با نوار تعادل است.
از مهمترین امکانات این کامیون باری جفت محور می توان به دوربین 360 درجه، هشدار نقاط کور، صندلی رانند هبا تعلیق بادی و سیستم گرم‌کن، گرمایش برقی آینه دید عقب، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم کنترل فشار باد تایرها، بخاری درجا و سانروف اشاره کرد. همچنین سیستم تهویه مطبوع این کامیون از نوع نیمه اتوماتیک است.
ترمز کمکی کامیون باری جفت محور X5000L از نوع ریتاردر 5 مرحله ای برند Fast است و سیستم ترمز موتور آن نیز از برند کامینز-جیکوب انتخاب شده است.
وزن خالص این کامیون باری به 9.8 تن می رسد و حداکثر توان شیب روی آن به لطف پیشرانه قدرتمندش 30 درصد اعلام شده است که آن را به یکی از قوی ترین کامیون های باری بازار ایران بدل می کند.