تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743100
شناسه : 3743100
تاریخ :
جبهه مقاومت با ترور فرماندهان به دست اسراییل عقب نشینی نمی کند اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: اسراییل برای جبران شکست های خود دست به ترور شخصیت ها و فرماندهان جبهه مقاومت می زند اما جبهه مقاومت عقب نشینی نخواهد کرد و سرانجام رژیم صهیونیستی را به گور می فرستد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد با تسلیت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: یکی از مظلومیت های آن حضرت گ، قرار گرفتن ایشان در جنگ رسانه ها بود که نبودن تحلیل سیاسی در مردم آن روزگار علت آن بود.

آیت الله سعیدی افزود: روایت های تحریفی در دوران امام حسن مجتبی علیه السلام پررنگ شد و امروز نیز این شرایط را داریم.

وی با اشاره به ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی گفت: این روز یادآور مقاومت ۳۳ روزه حزب الله لبنان برابر اسراییل است و این روز ثابت کرد تنها راه رهایی از غده سرطانی اسراییل مقاومت و ایستادگی است.

خطیب جمعه قم بیان کرد: اسراییل برای جبران شکست های خود دست به ترور شخصیت ها و فرماندهان جبهه مقاومت می زند که ترورهای اخیر در این راستا است و او می‌خواهد از چاله مرگ تدریجی خود بیرون بیاید اما جبهه مقاومت عقب نشینی نخواهد کرد و سرانجام رژیم صهیونیستی را به گور خواهد فرستاد.