تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3743083
شناسه : 3743083
تاریخ :
میت‌پد پرو ۱۲٫۲ رونمایی شد؛ نماینده هواوی برای رقابت با آیپد پرو در چین اقتصاد ایران: هواوی از تبلت میت‌پد پرو ۱۲٫۲ خود رونمایی کرد که آن را برای رقابت با آیپد پرو ۱۳ اینچی در بازار چین، تولید کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هواوی طی یک مراسم آنلاین در صفحه‌ی ویبوی خود، از تبلت میت‌پد پرو ۱۲٫۲ رونمایی کرد. به‌نظر می‌رسد که هواوی این تبلت را برای رقابت با آیپد پرو ۱۳ اینچ ۲۰۲۴ اپل، در بازار چین تولید کرده است.

یک تبلت روی کیبورد به همراه قلم
Huawei

درحالی‌که هر دو تبلت از نمایشگر OLED دو لایه بهره می‌برند، طبق گفته‌ی هواوی، نمایشگر میت‌پد پرو ۱۲٫۲ دارای حداکثر روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز با وضوح 2.8K است که از نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۴ با حداکثر روشنایی ۱٬۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، پیشی می‌گیرد. هواوی ادعا می‌کند که دلیل انتخاب نمایشگر OLED دو لایه در جدیدترین تبلت خود، افزایش سه برابری طول عمر مفید این نوع از نمایشگرها و کاهش ۳۳ درصدی مصرف انرژی آن‌ها است.

دو تبلت یکی بالا و دیگر سمت پاین و سفید رنگ
Huawei

میت پد جدید هواوی ۵۰۸ گرم وزن و ۵٫۵ میلی‌متر ضخامت دارد و به گفته‌ی این شرکت، سبک‌ترین تبلت ۱۲ اینچی بازار چین به‌حساب می‌آید. این تبلت با کیبورد جدید Star Leap و قلم دیجیتال M-Pencil هواوی سازگار است. همچنین یک اسلات مخفی در خود کیبورد تعبیه شده تا به کاربر در نگهداری و شارژ کردن مستقیم قلم این تبلت کمک کند.

یک تبلت از نمای کنار
Huawei

تبلت میت‌پد پرو ۱۲٫۲ هواوی دارای یک باتری ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعتی است که می‌تواند با یک‌بار شارژ تا ۱۵ ساعت دوام بیاورد. هواوی برای تبلت پرچمدار خود یک شارژر ۱۰۰ واتی نیز در نظر گرفته است که می‌تواند تا ۸۵ درصد از ظرفیت باتری این تبلت را در ۴۰ دقیقه پر کند و برای شارژ کامل تنها به ۵۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

یم تبلت با قلم دست یک خانوم
Huawei

جدیدترین تبلت هواوی در پنل جلو دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در بخش پشتی از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی اولتراواید بهره می‌برد و می‌تواند با دوربین‌ اصلی خود با حداکثر رزولوشن 4K  فیلم‌برداری کند.

مقالات مرتبط
  • تاشدنی منحصربه‌فرد هواوی احتمالا اپلیکیشن‌هایی «در سطح کامپیوتر» خواهد داشت
  • هواوی آداپتور شارژ سریع ۱۴۰واتی با قیمت ۴۰ دلار معرفی کرد

قیمت تبلت میت‌پد پرو ۱۲٫۲ هواوی در مدل پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۶۰۰ دلار است و در بالاترین کانفیگ یعنی ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه قلم دیجیتال و صفحه کلید مخصوص هواوی به ۱٬۱۶۰ دلار می‌رسد.