تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743079
شناسه : 3743079
تاریخ :
اعزام ۲ تیم درمان اضطراری هلال‌احمر از شهرستان اسفراین به عراق اقتصاد ایران: بجنورد _ رئیس جمعیت هلال‌احمر اسفراین گفت: ۲ تیم درمان اضطراری جمعیت هلال‌احمر خراسان‌شمالی ویژه اربعین به عراق اعزام خواهند شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هادی کاووسیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین، ۲ تیم درمان اضطراری هلال‌احمر استان که ۱۱ نفر از اعضای تیم درمان اضطراری شهرستان اسفراین که ۲ نفر پزشک، ۶ نفر پرستار آقا و ۳ نفر پرستار خانم ویژه اربعین به عراق اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه بحث امداد، نجات و درمان در خارج از کشور بر عهده جمعیت هلال‌احمر است، گفت: این تیم‌ها در جهت ارائه خدمات درمان اضطراری ویژه زائرین اعزام می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اسفراین افزود: تیم اول در ۲۱ مرداد ماه و تیم دوم ۲۴ مرداد ماه به عراق اعزام می‌شوند و تا ۵ شهریور مستقر هستند و خدمات لازم را به زائران اربعین حسینی ارائه خواهند کرد.

کاووسیان تصریح کرد: یک پایگاه در مسیر نجف تا کربلا و دیگری در کربلا مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه زائران به دلیل شرایط آب هوایی، نکات درمانی را به منظور پرهیز از گرما زدگی در دستور کار خود قرار دادند، ادامه داد: همچنین زائرانی که بیماری خاص دارند، حتماً داروهای خود را با لحاظ توجه به برخی داروهای ممنوعه در کشور عراق، به همراه داشته باشند.