تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743036
شناسه : 3743036
تاریخ :
اجرای طرح ترافیکی ۴۸ ساعته برخورد با موتورسیکلت سواران در کردستان اقتصاد ایران: سنندج_رییس پلیس راهور کردستان گفت: طرح ترافیکی ۴۸ ساعته برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در استان کردستان از روز شنبه ۲۰ مرداد اجرا می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

رضا همتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی مطالبه شهروندان و برای حفظ سلامتی موتورسیکلت سواران، ارتقای نظم و امنیت ترافیکی و ایمنی و آرامش شهروندان از روز شنبه ۲۰ مردادماه طرح ترافیکی ساماندهی موتورسیکلت سواران در امتداد طرح‌های آرامش و ایمنی ترافیکی پلیس راهور اجرا خواهد شد.

همتی زاده گفت: اجرای این طرح شامل موتورسوارانی است که فاقد گواهینامه، کلاه ایمنی، بیمه نامه، پلاک یا پلاک مخدوش بوده و یا با انجام حرکات نمایشی، عبور از چراغ قرمز، عبور از محل‌های ممنوع، عبور از پیاده روها، حرکت در خطوط ویژه، آلودگی صوتی یا صدای ناهنجار، سلامتی خود و شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: این طرح ترافیکی همزمان با سراسر کشور به مدت ۴۸ ساعت از روز شنبه ۲۰ مرداد در استان با هماهنگی دستگاه محترم قضائی اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: پلیس راهور ضمن تکریم موتورسواران قانونمند، با موتورسواران متخلفی که در معابر، خیابان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها با حرکت نمایشی، آلودگی صوتی ایجاد کرده و باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.