تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3743031
شناسه : 3743031
تاریخ :
اعضای باند فروش سکه‌های تقلبی بازداشت شدند اقتصاد ایران: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری و شناسایی عوامل فرا استانی شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان بم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری و شناسایی عوامل فرا استانی شبکه ضرب و فروش سکه‌های تقلبی طلا در شهرستان بم خبر داد.

بهنام جعفری‌زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش سکه‌های تقلبی طلا (پارسیان) بلافاصله مامورین انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد مورد نظر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری فرد و انجام تحقیقات تخصصی صحت گزارش تایید و در دستور کار دادستانی قرار گرفت، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد عامل اصلی این باند یک خانم اهل آذربایجان شرقی است.

وی با بیان اینکه هویت ۳ نفر از اعضای دیگر این باند شناسایی شده و دستور بازداشت آنان صادر شده است، عنوان کرد: در این رابطه با هماهنگی بانک مرکزی تمامی حساب‌های متهمین پرونده مسدود شده و یک دستگاه خودرو از اعضای این باند توقیف شده است.

دادستان بم گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم به فروش و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در استان‌های مختلف کشور شهرهای‌های کرمانرفسنجان و بم اعتراف کرده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طلا فروشی‌ها و مسؤولان خرید و فروش سکه‌های طلا توجه داشته باشند که از هر کسی این نوع منسوجات را خریداری نکنند و در صورت خرید مدارک شناسایی را حتما از آنها دریافت کنند.