تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743013
شناسه : 3743013
تاریخ :
تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان بوشهر با جدیت تداوم دارد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: با تلاش‌های مشترک، امیدواریم در مدت باقی‌مانده از این دولت، مسائل و کمبودها را برطرف کنیم و طرح‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح جمعه در آئین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر با بیان اینکه تلاش برای حل مشکلات خبرنگاران استان تداوم دارد، اظهار داشت: حل مشکلات و رفع دغدغه‌های خبرنگاران هم‌استان بویژه در حوزه بیمه با جدیت دنبال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره پس گرفتن شکایت از خبرنگاران توسط برخی دستگاه‌های اجرایی گفت: در خصوص پس گرفتن شکایت برخی از دستگاه‌های اجرایی استان از خبرنگاران نیز استانداری بوشهر آماده هرگونه مساعدت و همکاری است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با تاکید بر همکاری با دولت تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «موفقیت دولت، موفقیت نظام است» همه ما موظفیم به دولت کمک کنیم.

تکمیل طرح‌های شاخص استان

پورات با بیان اینکه تکمیل طرح‌های شاخص استان مانند آب شیرین‌کن با جدیت تداوم دارد، ادامه داد: با تلاش‌های مشترک، امیدواریم در مدت باقی‌مانده از این دولت، مسائل و کمبودها را برطرف کنیم و طرح‌های نیمه‌تمام را به سرانجام برسانیم.

پورات همچنین از افتتاح و عملیاتی شدن طرح‌های متنوع در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و ایجاد امید در جامعه تا حد زیادی مرهون تلاش‌های خبرنگاران است که این مهم باید در دولت جدید نیز به شکل ویژه دنبال شود.

وی با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی استان اظهار کرد: از ۱۷ قطعه طرح راه‌آهن، ۱۶ قطعه اجرایی شده است و در طرح بزرگراه دالکی- کنارتخته نیز چهار پیمانکار در فعال هستند.

توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها

پورات یادآور شد: همچنین بعد از سالیان سال تاکنون ۷۵ درصد از طرح آب‌شیرین‌کن سیراف-جم به بهره‌برداری رسیده است و با وجود برخی مشکلات در طرح آب‌شیرین‌کن مپنا، امیدواریم وضعیت آب استان با رفع موانع به شرایط مطلوبی برسد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر ضرورت جذب نیروهای بومی در صنعت استان، به ویژه در مناطق شمالی خارگ و دیلم، گفت: باید گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود تا سهم اشتغال بومی‌ها در صنعت بخوبی محقق شود.

وی بیان کرد: شکایات برخی از دستگاه‌های اجرایی در بخش بهداشت و درمان و تجهیزات پزشکی در حال پیگیری است.