تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742980
شناسه : 3742980
تاریخ :
شهید هم خودش زنده و هم خونش در جوشش است اقتصاد ایران: شیراز- حجت السلام پناهیان با بیان اینکه شهید هم خودش زنده و هم خونش در جوشش است، گفت: با شهادت زائرین حرم مردم بیشتر در این مکان مقدس حاضرو به مقام این امامزاده و شهدای ادای احترام می کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمد پناهیان شب پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای دومین حمله تروریستی حرم شاه‌چراغ (ع) با اشاره به اینکه این شهدای حرم در راه زیارت حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام و خدمت به زائرین این امامزاده واجب التعظیم به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: باید با دشمنان اهل بیت (ع) جنگید، چون امام حسین به ما راه شهادت را آموخته است و شهادت در راه امام زادگان نمونه بارزی از عشق و علاقه به ائمه اطهار علیهم السلام است.

وی افزود: داعش زبون و خار دید که مردم چگونه به عشق این امامزاده به زیارت و عرض ارادت می‌آیند و خواست بین مردم ترس بیندازند و فکر می‌کرد با شهید کردن زائرین این مکان مقدس، آنها از اذهان مردم پاک می‌شوند ولی شهدای ما زنده‌اند و بر پایی این یادواره‌ها زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهدای گلگون کفن است.

پناهیان با بیان اینکه شهید هم خودش زنده است و هم خونش در جوشش است، تصریح کرد: آنها فکر می‌کنند کسی را از ما گرفتند قدرت ما را کمتر می‌کنند ولی با شهادت زائرین این حرم نورانی، مردم بیشتر در این مکان مقدس حاضر می‌شوند و به مقام شامخ این امامزاده و شهدای این حرم مطهر ادای احترام و ارادت می‌کنند.

وی افزود: شهادت شهید عباسی و شهید جهانگیری در حمله دوم تروریستی در راستای دفاع از حرم و و زائرین این مکان نورانی و شناخت دشمنان دین و در رأس آنها رژیم صهیونیستی بود.

حجت الاسلام احمد پناهیان گفت: مردم خوی خبیث جنایتکاران کودک کش را هیچ وقت فراموش نمی‌کنند و این رژیم کودک کش ماه‌هاست نسل کشی خود را علیه مردم غزه نشان داد و به برکت خون شهدا دنیا بهتر صهیونیست‌ها را شناخت و شهادت رهبر سیاسی حماس اوج جنایات این رژیم آدم کش است. حجت الاسلام پناهیان اظهار کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی ما به زودی زود انتقام خواهند گرفت.