تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3742957
شناسه : 3742957
تاریخ :
گره در انتقال جاناتان تاه به بایرن مونیخ اقتصاد ایران: احتمال انتقال مدافع ملی‌پوش بایرلورکوزن به جمع باواریایی‌ها هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ که چند روز پیش با بایرلورکوزن بر سر به خدمت گرفتن جاناتان تاه در ازای 25 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بند پاداش‌ها به توافق رسیده بودند، حالا به نظر می‌رسد در انجام این انتقال گره‌ای افتاده است. بایرن مونیخ برای اینکه جاناتان تاه را به ترکیب تیم تحت‌هدایت ونسان کمپانی اضافه کند، ابتدا باید ماتیس دلیخت را بفروشد که به شدت مورد توجه باشگاه منچستریونایتد است. حالا نشریه آلمانی «کیکر» گزارش می‌دهد که جاناتان تاه به بایرن مونیخ ملحق نخواهد شد. سران باشگاه بایرن مونیخ بدون توجه به فروش احتمالی ماتیس دلیخت و ضرب‌الاجل بایرلورکوزن تصمیم گرفته‌اند قید خرید این مدافع آلمانی را بزنند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» هم گزارش داد؛ لورکوزن ضرب‌الاجلی را برای بایرن در خصوص انتقال جاناتان تاه به جمع باواریایی‌ها معین کرده بود که شب گذشته (پنجشنبه) به پایان رسید. تاه اما مصمم است به جمع سرخپوشان مونیخی ملحق شود و صرفنظر از اینکه در ماه آگوست چه اتفاقی خواهد افتاد، به محض پیوستن ماتیس دلیخت به منچستریونایتد، می‌خواهد به بایرن برود.  

نشریه آلمانی «بیلد» هم مدعی شد که پیوستن جاناتان تاه 28 ساله به بایرن هنوز منتفی نشده است و مدیران این باشگاه بوندس‌لیگایی در صورتی که ماتیس دلیخت در این تابستان از جمع باواریایی‌ها جدا شود، همچنان خواهان به خدمت گرفتن مدافع آلمانی لورکوزن هستند. قرارداد فعلی جاناتان تاه در پایان ماه ژوئن 2025 منقضی می‌شود.

انتهای پیام/