تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742939
شناسه : 3742939
تاریخ :
مرد همسرکش در فردوسیه دستگیر شد اقتصاد ایران: شهریار- فرمانده انتظامی شهریار از دستگیری یک مرد میانسال به اتهام قتل همسرش در فردوسیه خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پیمان فتاحی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد قتل در فردوسیه شهریار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مأموران کلانتری ۲۰ فردوسیه پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و با سرعت عمل به جهت حفظ صحنه و آلات و ادوات جرم، بررسی صحنه قتل را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهریار اضافه کرد: با حضور مأموران انتظامی در صحنه، جسد زنی افتاده بر زمین کشف شد و عوامل انتظامی در فاصله ۵۰ متری مقتول به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک شدند که در بررسی‌ها مشاهده شد درب‌های خودرو باز و آثار خون در صندلی خودرو مشهود و یک نفر مرد میانسال در کنار خودرو در حالت بیهوش افتاده بود.

وی گفت: پس از اقدام اولیه درمانی و تحقیق از این فرد میانسال معلوم شد با همسرش به دلیل اختلافات خانوادگی درگیر شده و پس از درگیری لفظی و فیزیکی، و کوبیدن سر همسرش به ستون خودرو، او را به قتل رسانده و قصد رها کردن جسدش را داشته که توسط پلیس دستگیر می‌شود.