تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742928
شناسه : 3742928
تاریخ :
۱۰۹ نامزد انتخاباتی هلال احمر استان مرکزی تأیید صلاحیت شدند اقتصاد ایران: اراک- مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: ۱۰۹ نامزد انتخاباتی در ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر در این استان تأیید صلاحیت شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طبق اساسنامه و دستورالعمل جمعیت هلال‌احمر، بیش از ۱۰ هزار نفر از داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی واجد شرکت در ششمین دوره انتخابات هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: ۱۰۹ نامزد در این دوره از انتخابات حضور دارند که از این تعداد ۲۳ نامزد بازرسی و ۸۷ نامزد شورای اجرایی هستند.

شهرجردی با بیان اینکه در مجموع ۲۱ صندوق اخذ رأی برای دریافت آرا اعضای جمعیت هلال‌احمر در استان مرکزی پیش بینی شده، گفت: در استان مرکزی ۱۳ صندوق اخذ رأی در ۱۲ شعبه و یک دفتر نمایندگی به عنوان صندوق اصلی و ۸ صندوق فرعی نیز در شعبی که تعداد شرکت کنندگان بیش از ۵۰۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات دارند، در نظر گرفته شده است.

شهرجردی با بیان اینکه مرحله اول انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود افزود: همچنین انتخابات استانی و تعیین اعضای هیأت مدیره هلال احمر استان و سپس انتخابات مجمع کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این دوره از انتخابات نیز بیش از ۲۰۰ نفر از پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر در قالب ستاد اجرایی، هیأت نظارت بر انتخابات و حراست وظیفه برگزاری ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر را بر عهده دارند.