تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742898
شناسه : 3742898
تاریخ :
جوان جهادی پیشران حرکت‌های میدانی است اقتصاد ایران: قوچان- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: جوان جهادی در نگاه رهبری پیشران حرکت‌های میدانی است که باید در کنار خود دیگران را هم به سمت فعالیت‌های جهادی سوق دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی شامگاه پنجشنبه در مراسم دوره توانمندسازی جهادگران بسیج سازندگی خراسان رضوی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد قوچان اظهار کرد: مسیر جهاد یک حرکت بسیار مؤثر در جریان سازی انقلاب است که اگر بخواهیم به مقوله جهاد باکیفیت دیگری نگاه کنیم باید به این مساله به‌عنوان ابزاری برای حکمرانی توجه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه افراد آشنا با تفکر رهبری با بررسی بیانات ایشان پی به اهمیت چگونگی جهاد در مسیر حکمرانی خواهند برد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همیشه در جمع شورای عالی جهاد بر لزوم ارسال پیام جهادگران به همگان تأکید داشتند.

وی با اشاره به اینکه رهبری همیشه مقوله جهاد را با پایم رسانی گره زده‌اند که اهمیت آن را نشان می‌دهد، تصریح کرد: همراه کردن واژه جهاد در زمینه‌های اجتماعی، سازندگی، اقتصادی، علمی، فرزند آوری و آسیب‌های اجتماعی قدرت جهاد در همه عرصه‌ها ثابت کرده است.

صاحبقرانی ادامه داد: جوان جهادی در نگاه رهبری پیشران حرکت‌های میدانی است که باید در کنار خود دیگران را هم به سمت فعالیت‌های جهادی سوق دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: لازمه جهادگران برای رسیدن به اهداف انقلاب ایجاد تحول در زمینه معنوی، معرفتی و تشکیلاتی است که این برنامه‌ها، رویدادها، نشست‌ها می‌تواند در این زمینه مؤثر باشد.