تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742870
شناسه : 3742870
تاریخ :
آمادگی ۱۰ بیمارستان در ایلام برای ارائه خدمات درمانی در اربعین اقتصاد ایران: ایلام-سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از آمادگی ۱۰ بیمارستان در ایلام برای ارائه خدمات درمانی در اربعین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت حیدری‌زاده عصر پنجشنبه در بازدید از پایانه مهران اظهار داشت: خوشبختانه این مرکز سال گذشته توسط وزیر بهداشت افتتاح شد و کمک شایانی به درمان اولیه زائران به ویژه افراد دارای گرمازدگی کرد.

وی افزود: در این مرکز علاوه بر اقدامات اورژانسی، ویزیت توسط پزشک نیز انجام می‌شود و دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان تعبیه شده است و همچنین داروخانه نیز در این مرکز مستقر است.

حیدری‌زاده ادامه داد: ۱۰ بیمارستان در سطح استان، کلیه مراکز بهداشتی و مرکز کنترل بیماری‌های سندرومیک مستقر در مرز مهران و داروخانه‌های سطح شهرستان‌ها آماده ارائه خدمات به زائران هستند.

سرپرست دانشگاه خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز شاهد تردد بیش از ۶۰ درصد زائران در مرز مهران باشیم و با توجه به اعلام کارشناسان هواشناسی گرمای هوا ادامه خواهد داشت که تمهیدات لازم برای مقابله با گرمازدگی اندیشیده شده است.

وی بیان داشت: با توجه به حجم بالای زائران در مسیرهای منتهی به مرز مهران از آن‌ها تقاضا می‌کنیم زمان سفر خود را مدیریت کنند که خادمین سلامت بتوانند بهترین خدمات را به زائران ارائه دهند.