تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742863
شناسه : 3742863
تاریخ :
دستگیری ۱۷ نفر در اجرای طرح امنیت محله محور در آران و بیدگل اقتصاد ایران: کاشان -فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری ۱۷ نفر از معتادین، سارقین و محکومین تحت تعقیب در اجرای طرح ارتقا امنیت محله محور در یکی از نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی منطقه یحیی آباد آران و بیدگل طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان و با همکاری پلیس‌های تخصصی و کلانتری ۱۱ و فرماندهی انتظامی بخش کویرات با اولویت برخورد با سارقین، معتادان و مخلان نظم و امنیت عمومی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا شد.

وی ابراز داشت: دستگیری ۱۳ نفر معتاد و سارق و کشف مقادیری انواع مواد مخدر و آلات و ادوات استعمال، دو محکوم تحت تعقیب و متواری و دو نفر از اراذل منطقه از نتایج اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی محله محور در منطقه یحیی آباد شهرستان آران و بیدگل بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه این طرح رضایت همه اهالی منطقه یحیی آباد را در پی داشت، تصریح کرد: ضمن تشکر از همکاری، همراهی و مشارکت آحاد مردم در جهت ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بر استمرار طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در راستای فراهم نمودن بیش از پیش آرامش برای شهروندان تأکید می‌شود.

توقیف پنج دستگاه موتور سیکلت در اجرای طرح انضباط اجتماعی در آران و بیدگل

وی همچنین در ادامه افزود: در راستای ساماندهی موتور سیکلت سواران بخصوص و راکبانی که در برخی موارد مقررات راهنمایی و رانندگی را نادیده گرفته و باعث بروز سوانح و حوادث رانندگی می‌شوند طرح آرامش و ایمنی ترافیک به مدت سه ساعت در یکی از نقاط شهرستان، با استفاده از تمام توان اجرایی پلیس راهور شهرستان آران و بیدگل و با همکاری عوامل انتظامی اجرا و تعداد پنج دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک توقیف گردید.

سرهنگ هاشمی زاده خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح برابر ضوابط و مقررات در تخلفاتی همچون عدم استفاده از کلاه ایمنی، ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن مدارک و راکبان اتباع که باعث ایجاد خطرات برای راکبان و شهروندان می‌شود پنج موتور سیکلت توقیف و اعمال قانون شد.

وی گفت: هنوز برخی از راکبان موتور سیکلت ها بدون گواهینامه تردد می‌کنند و این مهم خود باعث بروز بسیاری از حوادث و اتفاقات خواهد شد.