تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742796
شناسه : 3742796
تاریخ :
برنامه های موفق از دل هنرمندان دغدغه مند می جوشد اقتصاد ایران: اهواز _ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برنامه‌های موفق ویژگی‌هایی مشابه یوسف هور دارند یعنی در جای مناسب با موضوع مناسب و جوشیده از دل هنرمند و دغدغه مند است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی پنجشنبه شب در رویداد هنری «یوسف هور» که به مناسبت گرامیداشت شهید علی هاشمی در یادمان این شهید برگزار شد، اظهار کرد: از خانواده بزرگوار شهید هاشمی و همچنین سردار هور قدردانی می‌کنم که انصافاً به معنای کلمه راه شهید را دنبال می‌کنند و خودشان پای کارهای فرهنگی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: ای کاش همه ما در هر جا که هستیم نقش حقیقی و حقوقی خودمان را در بخش ادبیات، فرهنگ و هنر ایثار و شهادت به نحو شایسته اجرا کرده و انجام دهیم.

وی با بیان اینکه زحمت برگزاری این رویداد را مؤسسه شهید هاشمی، مجموعه خاک نگار و حوزه هنری کشیده‌اند، تصریح کرد: ما به عنوان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان سعی کرده‌ایم در کنار این مجموعه‌ها باشیم. ویژگی رویداد مذکور که قطعاً به لطف خدا پرثمر خواهد بود این بود که از دل دغدغه مندان جوشید و دستگاه‌ها کنار آنها بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: دستگاه‌ها باید سعی کنند در دیگر برنامه‌های این چنینی کنار مجموعه‌ها باشند چرا که برنامه‌های موفق همین ویژگی‌ها را دارد یعنی در جای مناسب با موضوع مناسب و جوشیده از دل هنرمند و دغدغه مند است.

منادی عنوان کرد: امیدواریم این حرکت که یک حرکت خوب، هنری و آموزشی است و خوزستان هم برای ایام اربعین حسینی آماده شده است، یک آغازی برای اینچنین کارها باشد تا در کارهای موضوعی تمرکز و ورود کنیم تا قابل ارائه هم باشند.