تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742788
شناسه : 3742788
تاریخ :
۴۱ میلیارد تومان آگهی‌های دولتی به مطبوعات بوشهر اختصاص یافت اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: در دولت سیزدهم بیش از ۴۱ میلیارد تومان آگهی‌های دولتی به روزنامه ها، هفته نامه ها و مطبوعات استان بوشهر تخصیص پیدا کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ پنج شنبه شب در آئین بزرگداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، اظهار داشت: نگاه رسانه و خبرنگاری در نظام مبتنی بر مردم‌سالاری، باید تداوم مردم معنا شود. رسالت ما در این آب و خاک با تعاریف آکادمیک و گونه‌های مختلف رسانه در اندیشه‌های لیبرالی متفاوت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه نگاه دغدغه مندی برای حل مسائل مردم اهمیت دارد، افزود: هویت و اصالت و نجابت در تاریخ چند هزار ساله و امروز و آینده ایران می‌بینیم و به آن می‌بالیم.

افروغ ادامه داد: همه باید تلاش کنیم که این قلم ماناتر و تیزتر و برّان تر کار خود را جلوتر ببرد. هرچیزی که ذره‌ای بخواهد نقش خبرنگار آزادی‌خواه را کُند کند، قطعاً مطلوب ما نیست.

وی بیان کرد: در طول عمر سه ساله دولت سیزدهم تلاش کردیم با تعامل خوب به عنوان یک کارنامه درخشان، فعالیت رسانه‌ای در اوج آرامش با وجود افکار، اندیشه‌ها و نگاه‌های اجتماعی متعدد، به کار خود ادامه بدهد و خوش بدرخشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه انتخابات خانه مطبوعات استان بیشترین مشارکت در کل کشور داشت، گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان در عین فضای رقابتی در نهایت سلامت و بدون حتی یک گزارش و شکایت برگزار شد.

وی عنوان کرد: در دولت سیزدهم در راستای پشتیبانی از رسانه‌ها بیش از ۴۱ میلیارد تومان آگهی‌های دولتی به روزنامه‌ها، هفته نامه‌ها و مطبوعات استان تخصیص پیدا کرد و پرداخت تسهیلات کم بهره و پشتیبانی‌های دیگر هم از رسانه‌ها صورت گرفت.

افروغ تاکید کرد: نگاه ما گسترش و توسعه فعالیت‌های مطبوعاتی در استان بوده است.