تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742772
شناسه : 3742772
تاریخ :
برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم اقتصاد ایران: قم- نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات کشور باید از رییس جمهور حمایت کنیم و چالش ها و نزاع ها راه به جایی نمی برد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنوری شامگاه پنجشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای قدس در مسجد امیرالمومنین علیه السلام قم گفت: سعید جلیلی در مناظرات ارزش های دینی و انقلابی را مطرح کردند و به خود نپرداختند، بلکه تکلیف محور و مردانه در دفاع از اصول انقلاب اسلامی ایستادند و برترین منش رفتاری و اخلاقی را به نمایش گذاشتند و بارقه های امید را در مردم ایجاد کردند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی ها در این عرصه که می توانستند وارد شوند این کار را انجام ندادند و حتی امکانات خود را به جاهای دیگر فرستادند.

وی ادامه داد: سعید جلیلی صداقت خود را کف دست گذاشتند و به پای ارزش های انقلاب اسلامی ریخت که امیدواریم خداوند به ایشان جزای خیر دهد.

وی بیان کرد: مردم به تکلیف خود عمل کردند و نتیجه انتخابات محترم و مقبول است و امروز نیز وقتی سکان اداره کشور به دست عزیز دیگری است همگان به تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اصول عقلی و شرعی وظیفه داریم از رییس جمهور حمایت کنیم.

ذالنوری با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب موفقیت رییس جمهور در حقیقت موفقیت کشور است افزود: در این زمینه تکلیف داریم که برای حل مشکلات کشور از رییس جمهور حمایت کنیم و چالش ها و نزاع ها راه به جایی نمی برد اما یاری ما در صورتی است که رییس جمهور مسیر درستی طی کنند و اگر قرار است کسانی در کابینه باشند که برنامه های آنان منافع ملی را هدر دهد در این زمینه باید کمک کرد تا این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: باید به رییس جمهور کمک کرد تا افراد ناباب کنار وی قرار نگیرند که در این صورت آسیب هایی به دنبال خواهد داشت.