تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742639
شناسه : 3742639
تاریخ :
افتتاح نخستین اورژانس بانوان در استان همدان اقتصاد ایران: همدان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح نخستین اورژانس بانوان در استان همدان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی مجذوبی در آئین افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در استان همدان از افتتاح نخستین اورژانس بانوان در استان همدان خبر داد و عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه نیمی جمعیت از جامعه را بانوان محترم تشکیل می‌دهند و در جهت تکریم و تکمیل خدمات به این قشر از جامعه برای نخستین‌بار اورژانس بانوان در استان همدان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی‌شده است که ۳۰ درصد از ظرفیت اورژانس‌های شهری به بانوان اختصاص پیدا کند، عنوان کرد: در همین راستا برای نخستین‌بار در غرب کشور پایگاه اورژانس بانوان در دانشگاه علوم پزشکی همدان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: خدمات این مرکز شامل خدمات تخصصی زنان و زایمان نیز می‌شود و صرفاً مربوط به خدمات ویژه و خاص نیست.

مجذوبی مطرح کرد: اورژانس بانوان از ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمات‌رسانی به بانوان عزیز همدانی است.

وی شماره تماس برای دریافت خدمات اورژانس بانوان را ۱۱۵ اعلام کرد و افزود: پس برقراری تماس با اپراتور و تشخیص ارائه خدمات تخصصی به اورژانس بانوان به محل اعزام خواهد شد.

محمدرضا شکوهی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان همدان نیز هدف افتتاح اورژانس بانوان را تکریم این قشر از جامعه و ارائه خدمات تخصصی به آنها دانست و گفت: در همین راستا امروز برای نخستین‌بار در غرب کشور اولین پایگاه اورژانس بانوان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.