تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742636
شناسه : 3742636
تاریخ :
ترور شهید «اسماعیل هنیه» زمینه انتقامی سخت را ایجاد کرد اقتصاد ایران: همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: ترور شهید «اسماعیل هنیه» زمینه انتقامی سخت را ایجاد کرد.‌

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر فارسی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، وی به نقش مؤثری خبرنگاران در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: البته اینکه ما راهی بعنوان راه درست انتخاب می‌کنیم اما ممکن است در تشخیص راه اشتباه کرده باشیم که این خسارتی سنگین است و در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

فارسی به ۱۶۵ شهید خبرنگار در غزه، ۲۴۴ شهید خبرنگار در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهید «محسن خزایی» و «هادی باغبانی» اشاره و مطرح کرد: در حوزه رسانه و فضای مجازی نیز ممکن است گاهی فکر کنیم رویکرد درست است در حالی که اشتباه است و بعدها ممکن است دچار خسارت شویم.

وی در پایان با بیان اینکه برای راه اندازی سایت تیراندازی سیمیلاتور سپاه ناحیه ملایر حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این سایت با داشتن سلاح‌های آرپی جی، قناصه و کلاش بعنوان پیشرفته‌ترین سایت سیمیلاتور غرب کشور، در حال حاضر برای استفاده عموم آماده شده است.

وی به جنگ ۳۰۰ روزه غزه که تاکنون ادامه یافته و اتفاقات فلسطین اشاره کرد و گفت: در حال حاضر رژیم صهیونیستی از نقاط مختلف ضربه می‌خورد و جبهه مقاومت اثرگذار و متشکل برای دفاع از مردم غزه پای کار آمده است.

وی با بیان اینکه این انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را مستأصل کرده است، افزود: با وجود نهایت حمایت آمریکا از این رژیم کودک کش و در اختیار قرار دادن انواع بمب‌ها و موکش ها تاکنون نتوانسته به اهداف خود از جمله آزاد سازی اسرا و از بین بردن حماس دست یابد.

فارسی با بیان اینکه با وجود تمام تلاش‌ها رژیم صهیونیستی به هیچ دستاوردی دست نیافته و به پیروزی نرسیده است افزود: در حال حاضر به بمباران مردم مظلوم غزه به شکلی وحشیانه و ترور اشخاص روی آورده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ترور را بعنوان تنها دستاورد بزرگ خود نشان داده گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواهد از این وضعیت اسفناک نجات یابد، ترور شهید «اسماعیل هنیه»، زمینه انتقامی سخت را ایجاد کرد که دستور آن را فرمانده معظم کل قوا صادر کرده اما عدم تحقق آن تاکنون در راستای عملیات روانی مد نظر است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با تاکید بر اینکه این انتقام سخت آغاز شده است، افزود: بازارهای مالی در آمریکا و اسرائیل به شدت افت کرده و باید گفت این جنگ آغاز شده است اما بخشی از آن در عرصه جنگ روانی و بخشی در عرصه جنگ نظامی است.

فارسی با اشاره به اینکه این انتقام سخت قطعاً محکم‌تر و مؤثر تر و گسترده‌تر از سری قبل خواهد بود، تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا نیز بر اینکه دشمن باید ضربه مؤثر تر بخورد، تاکید می‌کنند.

وی به شهادت ۶۰ نفر از افراد خانواده شهید هنیه و صبر و استقامت وی برای تحقق اهداف جبهه مقاومت اشاره و خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز کشته شدن افرادی بسیاری از رژیم صهیونیستی دستاورد بزرگی برای حماس بود پس نه تنها از بین بردن حماس محقق نشده بلکه قوی‌تر و بزرگ‌تر شده اند.

وی با اشاره به اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری «اسرائیل، سگ نگهبان آمریکا در منطقه است.»، افزود: ترور در اوایل انقلاب شهدای بزرگی چون شهید مطهری، رجایی و بهشتی را از ما گرفت و لیدرهای اصلی انقلاب ابتدای کار به شهادت رسیدند اما با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، چرخ انقلاب متوقف نشده و با قدرت ادامه می‌دهد.

فارسی تاکید کرد: انقلاب قائل به افراد نیست؛ شخص ترور می‌شود اما افکار این شهدا ماندگار، انسان ساز و جهاد ساز است و این خون‌ها باعث رویش‌ها و رشدهای جدید است که برای استکبار خطرناک است.

وی لبنان را کشوری مقتدر، توانمند و اثرگذار دانست و اضافه کرد: رژیم صهیونیستی جرأت مقابله با لبنان را ندارد و لبنان تجهیزات خود را لایه لایه نشان می‌دهد و آینده از آن انقلاب اسلامی است و به سمت ظهور امام زمان حرکت می‌کنیم.