تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742633
شناسه : 3742633
تاریخ :
کشف بیش از ۱۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در ملایر در چهار ماهه امسال اقتصاد ایران: همدان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۹ درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در چهار امسال یک تن و ۳۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملایر کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ساکی صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر ضمن تبریک به روز خبرنگار، به بحث امنیت به عنوان یک مقوله اساسی و مهم اشاره و اظهار کرد: امنیت توسط فرد یا سازمان برقرار نمی‌شود ۲۶ ارگان در راستای امنیت دخیل هستند که نیروی انتظامی یکی از آنها است

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه د کنار نیروی انتظامی اصحاب رسانه به صورت غیر مستقیم در احساس امنیت مردم و جامعه و تنویر افکار عمومی نقش اساسی دارند افزود: در واقع رسانه‌ها با اطلاع رسانی اقدامات نیروی انتظامی را بیان و این امنیت را محقق می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اگر هر کس وظیفه خود را به خوبی و به نحو احسن در جایگاه خود انجام دهد خود به خود امنیت برقرار می‌شود تصریح کرد: خاکریز اول در مقابله با ناامنی نیروی انتظامی است اما همه باید پای کار باشند.

ساکی در ادامه از کاهش هشت درصدی سرقت در سال گذشته و کاهش ۱۰ درصدی آن در سال‌جاری در ملایر خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون، سرقت از مغازه‌ها ۶۳ درصد و سرقت از منازل ۵۳ درصد در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر از افزایش ۹ درصدی کشف مواد مخدر نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: در چهار امسال یک تن و ۳۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ملایر کشف شد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش هر ماه و به مدت دو تا سه روز در هفته در سطح شهرستان اجرا می‌شود کاهش ۲۹ درصدی درگیری‌های فردی و کاهش ۴۰ درصدی درگیری‌های دسته جمعی نسبت به سال گذشته را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی ملایر در سال جاری دانست و افزود: ۷۰ درصد پرونده‌های ارجاع داده شده، منجر به سازش شده که در پیشگیری از جرایم مؤثر است.

وی افزایش ۷ درصدی کشف جرایم فضای مجازی نسبت به سال گذشته و کشف ۹۲ مورد جرایم فضای مجازی در سال جاری را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: در راستای جرایم فضای مجازی، از ابتدای سال تاکنون حدود ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد به مردم عودت شده است.

ساکی با اشاره به کاهش ۵۴ درصدی تصادفات برون شهری نسبت به سال گذشته و افزایش تصادفات درون از افزایش ۲۰ درصدی دستگیری مظنونین در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: مقابله با جرایم و کنترل و دستگیری اراذل اوباش به صورت ویژه توسط نیروی انتظامی دنبال می‌شود.