تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3742616
شناسه : 3742616
تاریخ :
تمجید رهبر انقلاب از سخنان عروس اسماعیل هنیه اقتصاد ایران: به دنبال شهادت رئیس دفتر فقید حماس، ویدئویی از همسر پسر ایشان در فضای مجازی فراگیر شد که مورد توجه و تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبر آنلاین: به دنبال شهادت رئیس دفتر فقید حماس، ویدئویی از همسر پسر ایشان در فضای مجازی فراگیر شد که مورد توجه و تمجید رهبر انقلاب قرار گرفت.

بنا بر روایت نشریه خط‌حزب‌الله (هفته‌نامه‌ی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از مشاهده‌ این ویدئو، ضمن تمجید از روحیه‌ی مقاوم این خانواده، فرمودند: «ایشان پرمضمون و با بیانی بسیار خوب سخن گفت.»

عروس شهید هنیه در این ویدئو که در غزه ضبط شده، می‌گوید: «با قلبی راضی به تقدیر الهی، شهادت مردی را اعلام می‌کنم که آسمان و زمین به خوبی از یاد می‌کنند؛ مردی که قابل‌وصف نیست...

او به مجاهدان، راستگویان و شخصیت‌های مبارک، و به فرزندان شهیدش و تمامی این خون‌های پاک ملحق شد.

او شهیدی قهرمان، فرمانده و بزرگ بود. تنها چیزی را به زبان خواهیم آورد که خداوند از ما راضی و خشنود باشد...خداوندا، به ما در مصیبت‌مان پاداش ده و به ما جایگزینی نیک‌تر عطا کن. این مصیبت بزرگ است، ولی آنچه دل ما را تسلا می‌دهد این است که این دنیا فانی است و دیدارمان در بهشتی خواهد بود که عرض و وسعت آن به اندازه آسمان و زمین است... خداحافظ ای رهبر امت.»