تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742599
شناسه : 3742599
تاریخ :
نیروهای مسلح پاسخی دندان‌شکن به صهیونیسم جهانی خواهند داد اقتصاد ایران: نمین- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان پاسخی دندان‌شکن به حرمت‌شکنی رژیم صهیونیستی در ترور میهمان ایرانی شهید هنیه خواهند داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از مناطق مرزی نمین، اظهار کرد: مرزهای کشورمان دارای امنیت، اقتدار و صلابت شایسته است و هیچ نگاه نامحرمی نمی‌تواند مرزهای کشور ما را مورد یورش و حمله قرار دهد.

وی آمادگی کامل نیروهای مسلح کشورمان را در دفع توطئه‌ها و حیله‌گری‌های دشمنان یادآور شد و تصریح کرد: خباثت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار برای ما محرز است و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم تا این دشمنان جسارتی را به ساحت ملت ایران داشته باشند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به حادثه شهادت اسماعیل هنیه از رهبران حماس در تهران اشاره کرد و گفت: ما پاسخ این میهمان‌کشی را با قدرت و صلابت خواهیم داد و قطعاً این پاسخ ما دندان‌شکن خواهد بود.

حجت‌الاسلام پورخاقان افزود: وعده جمهوری اسلامی ایران وعده حقیقی است و باید رژیم صهیونیستی منتظر روزی باشد تا سجیل‌های ایران با اراده الهی بر سر آنها آوار شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران ناشی از صلابت حضور، پشتیبانی مردم و اقتدار نیروهای مسلح است و باید قدر این گنجینه‌ها را بدانیم.

حجت‌الاسلام پورخاقان به آرامش و امنیت مرزهای استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: این امنیت و آرامش محصول تفکر و اندیشه جمهوری اسلامی ایران در تعامل و همراهی با همسایگان است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در نشست پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح در اردبیل نیز اضافه کرد: رویکرد این سازمان پیشگیری و کاهش هزینه‌ها است که قطعاً در این زمینه اقدامات پیشگیرانه را مقدم بر درمان می‌دانیم.

حجت‌الاسلام پورخاقان بیان کرد: نیروهای مسلح ما دارای موقعیت ممتاز در بخش سلامت بهره‌مند بوده و به هیچ وجه وقوع جرایم گسترده را در نیروهای مسلح شاهد نیستیم.

وی یادآور شد: در حوادث مختلف نیروهای مسلح ما سعی می‌کنند تا با خویشتن داری و همراهی خود مردم مأموریت خود را انجام داده و همراهی مناسب و مطلوبی را با گروه‌های مختلف جامعه داشته باشند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح استان اردبیل از نیروهای مؤمن، پاک و مخلصی است که کمترین بزه و جرایم را در بین نیروهای مسلح شاهد هستیم.