تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742583
شناسه : 3742583
تاریخ :
مطبوعات رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری است اقتصاد ایران: مشگین شهر_ فرماندار مشگین شهر گفت: خبرنگاران و مطبوعات رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی عصر پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار سالروز شهادت محمود صارمی که با حضور اعضای شورای تأمین مشگین شهر در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان خبری اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات رکن چهارم دموکراسی و مردم سالاری است.

وی افزود: خبرنگاران ضامن بقای طیف خاصی در مسند قدرت هستند و جامعه‌ای شکل پیدا می‌کند که مطالبه گری بکنیم اهداف مشترک را دنبال کنند و باید به فهم مشترک برسیم که عوامل رشد و تعالی جامعه است.

محمدی با اشاره به ترویج فرهنگ در جامعه افزود: باید خبرنگاران کارهای فرهنگی را ترویج بدهند تا فرزندانمان با ذهنیت فرهنگی رشد کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نه تنها رسالت اطلاع رسانی بلکه ایجاد ارتباط رسانه‌ای در جوامع را به عهده دارند، افزود: خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی، چشمان ناظر و تیزبین بر عملکرد مجموعه‌های مختلف حاکمیتی و دولتی نیز به شمار می آیند.

محمدی بیان کرد: نقش خبرنگاران در انتخابات خیلی پررنگ بود و هر کس وارد اختلاف شود و به اختلافات دامن بزند شیطان بزرگ است.

در پایان این جلسه به پاس رسالت قلم و پاسداشت جایگاه رفیع اهل رسانه از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل به عمل آمد.