تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742569
شناسه : 3742569
تاریخ :
رطوبت و شرجی در استان بوشهر افزایش یافت اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت و شرجی در استان بوشهر افزایش یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرج‌الله شکوهی‌پور عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تا اواسط هفته آینده با وزش جریانات جنوبی، شرجی و رطوبت هوا در سطح استان افزایش خواهد یافت اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هفت شهر استان بوشهر بالای ۴۰ درجه ثبت شده است.

وی رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر تا بیش از ۸۰ درصد اعلام و بیان کرد: شرجی هوا در شهرهای ساحلی بیشتر از دیگر نقاط استان بوشهر و اکنون شرجی بندر دیر ۸۶ درصد است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر میزان رطوبت در بندر بوشهر ۸۴ درصد اعلام و بیان کرد: ایستگاه‌های هواشناسی میزان شرجی در دیلم، جم و خارگ ۷۹ درصد ثبت کرده‌اند.

شکوهی‌پور میزان شرجی در برازجان، عسلویه و کنگان بین ۶۷ تا ۷۷ درصد دانست و بیان کرد: دمای هوای تنگستان، خورموج ۴۶، برازجان، آب پخش و شبانکاره دشتستان ۴۵، بردخون و تنگ ارم ۴۲ و بندر بوشهر ۳۸ درجه در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

وی سرعت وزش باد با بیش از ۴۵ کیلومتر در ساعت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس و سواحل استان بوشهر تا ۱.۵ متر افزایش یافته است.