تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742555
شناسه : 3742555
تاریخ :
۳۰۱ هزار دانش‌آموز لرستانی ثبت‌نام خود در مدارس را نهایی کردند اقتصاد ایران: خرم‌آباد - سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، گفت: ۳۰۱ هزار دانش‌آموز این استان ثبت‌نام خود در مدارس را نهایی کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس بهاروند در جلسه پروژه مهر با بیان اینکه پروژه مهر نماد مدیریت و برنامه‌ریزی در فرایند تعلیم‌وتربیت است، اظهار داشت: پروژه مهر باید با همدلی مدیران و عوامل اجرایی بازگشایی مدارس در ۲۴ شهرستان و منطقه استان به بهترین نحو برنامه‌ریزی شود تا بازگشایی مطلوب و شایسته مدارس را از اول مهر داشته باشیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم برای تقویت کمی و کیفی اماکن آموزشی از هیچ اقدام سازنده‌ای دریغ نکنیم و تابستان را فرصتی مغتنم برای آماده‌سازی مدارس استان می‌دانیم.

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه چهارهزار ۵۳۹ مدرسه دولتی و غیردولتی در قالب بیش از ۱۷ هزار کلاس در مهرماه میزبان دانش‌آموزان هستند بیان داشت: تا کنون ۸۳ درصد دانش‌آموزان معادل ۳۰۱ هزار دانش‌آموز ثبت‌نام خود را در مدارس نهایی کرده و پیش‌بینی ما برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ ثبت‌نام بیش از ۳۶۰ هزار دانش‌آموز است.

بهاروند، گفت: خوشبختانه وضعیت پروژه مهر در استان مطلوب است و در حوزه کلاس بندی مدارس دولتی ۱۳ هزار ۸۰۰ کلاس تشکیل شده که معادل ۷۸ درصد است.