تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3742536
شناسه : 3742536
تاریخ :
با این روش می‌توان گلکسی‌واچ اولترا را به جی‌شاک تبدیل کرد اقتصاد ایران: با چند تغییر ساده ازجمله استفاده از واچ‌فیس کلاسیک، می‌توانید گلکسی واچ اولترای خود را به جی‌شاک تبدیل کنید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طراحی ساعت‌های هوشمند امروزی به‌طور قابل‌توجهی از ساعت‌های مچی کلاسیک فاصله گرفته است و اگرچه راه‌های زیادی برای ساخت ساعت هوشمند وجود دارد، اما همه‌ی آن‌ها به‌راحتی قابل‌شناسایی هستند. شاید برخی افراد ترجیح بدهند امکانات ساعت‌های هوشمند را درکنار طراحی و مقاومت بالای ساعت‌های کلاسیک داشته باشند. درهمین راستا یکی از کاربران خلاق ردیت با چند تغییر ساده، گلکسی واچ اولترا خود را به ساعت محبوب جی‌شاک تبدیل کرده است.

در پست ردیت Fangpogi31، تصاویری از گلکسی واچ اولترا را مشاهده می‌کنیم که ظاهر آن شباهت بسیار زیادی به Casio G-Shock دارد. همانطور که می‌دانید، این ظاهر شامل محافظ لاستیکی بزرگ و طراحی به سبک دهه‌ی ۹۰ میلادی می‌شود و واقعاً جذاب به‌نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا با واچ فیس و قاب لاستیکی شبیه ساعت جی شاک
Fangpogi31/Reddit

شاید مهم‌ترین بخش ماجرا، صفحه‌‌نمایش فوق‌العاده واقع‌گرایانه‌ی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اولترا باشد که به طرز خیره‌کننده‌ای شبیه صفحه‌ی LCD جی‌شاک است. این واچ‌فیس با نام ILLUMINATOR Digital Watch face در فروشگاه گوگل‌پلی منتشر شده است و با قیمت ۱٫۸۹ دلار به‌فروش می‌رسد. البته هنگام خرید باید دقت کنید که نام توسعه‌دهنده WatchBase باشد.

مقالات مرتبط:
  • بررسی گلکسی واچ اولترا؛‌ چیزی فراتر از یک تقلید
  • چطور قابلیت سنجش فشار خون و ECG را در گلکسی واچ فعال کنیم؟

برای تبدیل گلکسی واچ اولترا به جی‌شاک به قاب محافظ لاستیکی نیز احتیاج دارید تا ظاهر کلی دستگاه نیز شبیه ساعت کلاسیک G-Shock شود. این قاب را شرکت اسپیگن با نام Rugged Armor به‌فروش می‌رساند. در نهایت، باید بند مناسبی نیز به ساعت خود متصل کنید. در این بخش آزادی عمل بیشتری وجود دارد و به نظر می‌رسد Fangpogi31 یکی از بندهای رسمی سامسونگ با نام Marine را انتخاب کرده است.

بدین‌ترتیب با ترکیب محافظ لاستیکی، واچ‌فیس کلاسیک جی‌شاک و بند اسپرت می‌توانید به‌راحتی گلکسی واچ اولترا را به ساعت کلاسیک و دوست‌داشتنی جی‌شاک تبدیل کنید.