تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742528
شناسه : 3742528
تاریخ :
خدمت‌رسانی ۲۴ساعته در مرکز فوریت‌های پزشکی ثارالله طی اربعین اقتصاد ایران: کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از ارائه خدمات شبانه روزی در مرکز فوریتهای پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در ایام اربعین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، قباد محمدی بعد از ظهر پنجشنبه با حضور در مرکز بهداشت شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: در مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) به صورت شبانه روزی به زوار عتبات عالیات خدمت رسانی می‌شود.

وی افزود: از جمله اقدامات مهم در این مدت پیشگیری از شیوع بیماری تب دنگی و مدیریت پسماند می‌باشد که باید به دقت این موضوع بررسی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: نصب بنرهای توصیه‌های بهداشتی در طول مسیر زوار اربعین حسینی (ع)، تجهیز و آماده به کار اتاق‌های سرد، تأمین و شیفت بندی پزشکان متخصص و عمومی از جمله اقدامات مهمی است که باید انجام شود.

وی ادامه داد: اسکان کادر بهداشت و درمان و نحوه ارائه خدمت درمانگاه و ایستگاه‌های سلامت بسیج جامعه پزشکی و همچنین جانمایی نهایی آمبولانس‌ها نیز از اقداماتی هستند که باید به خوبی انجام شود تا کوچک‌ترین مشکلی برای حفظ سلامت زوار به وجود نیاید.

محمدی خاطرنشان کرد: تأمین داروی مورد نیاز و ذخایر سرم به خوبی صورت گرفته و دانشگاه در این زمینه به خوبی عمل کرده است.