تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3742516
شناسه : 3742516
تاریخ :
اتفاق عجیب در راه انتقال عطیه‌الله به پرسپولیس اقتصاد ایران: با وجود امضای توافقنامه باشگاه سوچی فایل آن را برای پرسپولیس ارسال نمی کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: با وجود امضای توافقنامه باشگاه سوچی فایل آن را برای پرسپولیس ارسال نمی کند.

 همانطور که قبلا نوشتیم یحیی عطیه الله اصلی ترین گزینه پرسپولیس برای جانشینی عبدالکریم حسن است. مذاکرات فشرده بین پرسپولیس، سوچی و خود این بازیکن طی روزهای گذشته انجام شد. در ابتدا ستاره مراکشی اعلام کرد علاقه ای به حضور در ایران ندارد ولی بعد از منتفی شدن حضور این بازیکن در الاهلی مصر، دوباره به پرسپولیس و گاریدو چراغ سبز نشان داد.

این بار مذاکرات به صورت جدی تر انجام شد و توافق نهایی هم برای پیوستن یحیی به پرسپولیس انجام شد. در این بین توافق نامه سه جانبه ای بین پرسپولیس، سوچی و این بازیکن به امضا رسید. با این حال آخرین خبر این است که کار انتقال عطیه‌الله به پرسپولیس در آخرین لحظه به مشکل برخورده است.

واقعیت این است که قرارداد ۳ جانبه بین سوچی، پرسپولیس و عطیه‌الله امضا شده اما به دلیل برخی اختلافات ایجاد شده بین سوچی و عطیه‌الله فایل قرارداد امضا شده به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده و در اختیار نماینده باشگاه سوچی قرار دارد. این توافقنامه به منزله قرارداد نهایی روی کاغذ نیست اما الزام آور است.

با این وجود اما هنوز فایل آن در اختیار پرسپولیس قرار نگرفته است. باشگاه پرسپولیس به فایل توافقنامه دسترسی ندارد و مشکل ایجاد شده از سمت باشگاه روسی به نوعی گروکشی است که با وجود توافق و حتی امضای قرارداد فایل آن را تحویل باشگاه ایرانی نداده است. باشگاه سوچی با این گروکشی می خواهد عطیه الله را مجبور به تمدید قرارداد کند ولی این بازیکن تا این لحظه زیر بار این موضوع نرفته است.