تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742477
شناسه : 3742477
تاریخ :
بازنگری مطالعات برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین پایان یافت اقتصاد ایران: بوشهر-معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اتمام بازنگری مطالعات برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محمدصادقی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برآورد اعتبار پروژه برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین هشت هزار میلیارد ریال است که پس از تأیید در سازمان بنادر و دریانوردی به فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار می‌رود.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی افزود: طول شبکه برق مجتمع بندری نگین ۱۸ کیلومتر و ترکیبی از شبکه زمینی و هوایی است که حدفاصل شهرک صنعتی بوشهر تا این مجتمع، اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین، دو مداره و ولتاژ آن نیز ۲۰ کیلوولت است که در افق ۱۰ تا ۲۰ ساله و با افزایش مصرف برق امکان افزایش ولتاژ تا ۶۶ کیلوولت نیز وجود خواهد داشت.

محمدصادقی اظهار کرد: یک پست سیار نیز برای پروژه تعریف شده تا در صورت تغییر ولتاژ خللی در روند برق‌رسانی پایدار به مجتمع بندری نگین رخ ندهد.

وی گفت: دیماند اولیه خریداری شده برای پروژه برق‌رسانی نیز ۶.۵ مگاوات است که انتظار می‌رود این پروژه با طی تشریفات قانونی تا پایان امسال عملیاتی شود.