تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742457
شناسه : 3742457
تاریخ :
۵۰۰ میلیارد تومان برای افزایش تخت بیمارستانی سبلان هزینه می‌شود اقتصاد ایران: اردبیل- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه ۹۶ تخت بیمارستان سبلان اردبیل هزینه می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک سیر عصر پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: با هدف ارتقای کیفیت خدمات و تولید رضایت ما سعی کردیم در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری برنامه ریزی ها را به نحوی انجام دهیم تا بار مراجعات و بهبود ارائه خدمات شکل گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد تخت بیمارستان سبلان با هدفگذاری انجام شده قرار است از ۱۶۰ تخت به ۲۵۶ تخت افزایش یابد که در این زمینه طراحی و برنامه ریزی انجام شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل هزینه راه اندازی هر تخت بیمارستانی را ۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای افزایش ۹۷ تخت بیمارستانی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

نیک سیرت ادامه داد: در خلخال صدور پروانه بهره برداری با مشکلات و موانعی روبرو بود که سعی کردیم آنها را حل کرده و نسبت به راه اندازی درمانگاه خلخال در ۳ هزار مترمربع اقدام کنیم.

وی بیان کرد: احداث درمانگاه گرمی و بیله سوار منوط به واگذاری زمین و صدور سند به نام تأمین اجتماعی است تا عملیات ساخت درمانگاه شروع شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل به افزایش تخت بیمارستانی ارس پارس آباد نیز اشاره و تصریح کرد: این افزایش تا ۹۶ تخت پیش بینی شده که امیدواریم با راه اندازی تخت‌های جدید ارائه خدمات بهتری را در بیمارستان ارس پارس آباد شاهد باشیم.

نیک سیرت بیان کرد: درمانگاه تأمین اجتماعی سبلان در ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه کرد ۱۲۰ میلیارد تومان و درمانگاه عمومی نمین نیز در ۳ هزار مترمربع و با هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ماه گذشته به بهره برداری رسید.

وی از تلاش برای تکمیل و تجهیز درمانگاه شماره دو اردبیل در خیابان اتوبوسرانی خبر داد و اظهار کرد: ما با افزایش ۳۸ درصدی ویزیت متخصصا در سال گذشته روبرو بودیم و سعی داریم در درمانگاه‌ها سطح کیفی خدمات را ارتقا ببخشیم.