تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742447
شناسه : 3742447
تاریخ :
مستند «مزد خدمت» روایتی از خدمت‌رسانی به زائران امام رضا اکران شد اقتصاد ایران: مشهد- مستند «مزد خدمت» روایتی متفاوت از خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) در محله سیدی و طرق با حضور فرماندار مشهد مقدس اکران شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مستند «مزد خدمت» روایتی متفاوت از خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (ع) در محله سیدی و طرق با حضور فرماندار مشهد مقدس، ائمه جماعات محله طرق، سیدی و جمعی از مردم در سینما اطلس اکران شد.

محسن داوری، فرماندار مشهد مقدس در این مراسم با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) ترویج دین مبین اسلام و حکومت اسلامی را از مسجد آغاز کردند، اظهار کرد: محوریت آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به نتیجه رسیدن آن نیز از مسجد بود. لذا قطعاً ثمره این انقلاب و افق بسیار بلندش، منتهی به ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

فرماندار مشهد با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران ماه صفر ادامه داد: یکی از تحولاتی که در امر خدمت‌رسانی به زائران عزیز در ایام پایانی ماه صفر طی سه سال اخیر انجام شده، ایجاد قرارگاه خدمات زائر شهر مشهد است آن هم به گونه‌ای که تمام ظرفیت‌های این شهر پای کار آمدند تا ایام پایان صفر خدمت‌رسانی ویژه‌ای را برای زائران داشته باشیم.

وی یادآور شد: امور مساجد طرحی را به نام هم محله‌های امام‌رضا (ع) ایجاد کرد که در امر خدمت رسانی، اقامت، اسکان، راهنمایی و جابه‌جایی زائر اقدام ویژه‌ای انجام دادند که امر بسیار ارزشمندی بود.

داوری بیان کرد: افتخار نوکری زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را بر عهده دارم و جای دارد از مجموعه امور مساجد به واسطه کمک آنها در پایان صفر قدردانی نمایم. باید گفت؛ مسجد امروز در بخش‌های مختلفی محور است و هم‌اکنون مشکلات مردم را به کمک امور مساجد احصا و برطرف می‌کنیم.

گفتنی است؛ مستند مزد خدمت روایتی از خدمت‌گزاری هم محله‌های امام‌رضا (ع) از محله‌های طرق و سیدی به زائرین امام‌رضا است. این مستند روایت می‌کند که می‌توان تمامی ظرفیت‌های یک محله اعم از اسکان، خدمات رفاهی را برای زائران امام‌رضا (ع) استفاده کرد.