تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742443
شناسه : 3742443
تاریخ :
خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان راور تجلیل شدند اقتصاد ایران: کرمان- خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان راور در مراسمی با حضور رضا عباسی فرماندار و ایمان پژوهش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، مورد تجلیل قرار گرفتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عباسی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان راور، یاد و خاطره شهدای رسانه به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشت.

عباسی اظهار کرد: ۱۷ مرداد یادآورتلاش، فداکاری و ایثار خبرنگارانی است که برای تحقق رسالت خود، از هیچ کوششی دریغ نداشته‌اند.

وی ادامه داد: عده‌ای از خبرنگاران در راه تحقق رسالت خود و به امید جهانی بهتر، جان خویش را فدا کرده‌اند.

فرماندار راور بیان کرد: بی تردید خبرنگاری جهاد برای پاسداشت حقیقت و ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه است.

وی افزود: افزایش آگاهی جهت رسیدن به رشد فکری و در راستای روشنگری بوده و این مهم از ضروریات غیر قابل انکارِ مسئولیت اجتماعی خبرنگاران است.

عباسی یادآور شد: روز خبرنگار هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب رسانه، وقایع نگارانی که آگاهی و صداقت می‌دهند، قدردانی شود.

وی در پایان تاکید کرد: خبرنگار یک واژه نیست بلکه یک مسئولیت و تعهد خالصانه در قبال روشنگری افکار عمومی جامعه است و همواره جایگاه آن شایسته احترام و تقدیر خواهد بود.

یادآوری می‌شود در این مراسم از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان راور تجلیل به عمل آمد و خبرنگاران نیز به بیان خاطرات، دیدگاه‌ها و انتظارات خود پرداختند.