تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3742438
شناسه : 3742438
تاریخ :
شیر مادر و نان پدرِ صداوسیما، ایران را مسموم کرد! اقتصاد ایران: در روزها و ساعات اخیر شکل گزارش، رقابت‌های المپیک داد مردم را درآورده، از سانسور و سیاست‌های ماقبل تاریخ صداوسیما که بگذریم، اغراق‌ها در گزارش و جانبداری‌های ایدئولوژی‌زده، اعصاب ملت را ویران کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: در روزها و ساعات اخیر شکل گزارش، رقابت‌های المپیک داد مردم را درآورده، از سانسور و سیاست‌های ماقبل تاریخ صداوسیما که بگذریم، اغراق‌ها در گزارش و جانبداری‌های ایدئولوژی‌زده، اعصاب ملت را ویران کرده است.

امثال رسول مجیدی، هادی عامل و دیگر گزارشگران صداوسیما پشت هم بد هستند، یکی در گزارش رقابت ناهید و کیمیا، اسم دومی را نمی‌آورد که خودشیرینی کرده باشد، دیگری هنوز کشتی تمام نشده، شیر مادر و نان پدر را سفره اعصاب ملت می‌آورد، از آن طرف سرودهای شعارزده و بی‌کیفیت که هیچ شانی برای "ایران" قائل نیستند به عنوان سرود پیروزی پخش می‌شود. 

شیر مادر و نان پدرِ صداوسیما، ایران را مسموم کرد!

شیر مادر و نان پدرِ صداوسیما، ایران را مسموم کرد!

حین پخش مسابقه کشتی، بخشی از تصویر را به خانه کشتی‌گیر اختصاص می‌دهند! که چی؟ مثلا چه لطفی دارد خانه فلانی را دیدن؟ اگر ببازیم قطعا ناداوری شده و به کمبود فجیع امکانات ربطی ندارد، اگر ببریم هم خب ما بهترینیم! آبروی ایران را این صداوسیما برده، بد هستند و این بدی را تبلیغ هم می‌کنند. گزارشگر بد، موزیک بد، کارگردانی بد، تماما بد، بی‌وقفه بد. کاش تمام شوید، کاش زودتر تمام شوید.

 

پ