تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3742426
شناسه : 3742426
تاریخ :
نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه کمتر از حمله اتمی آمریکا نیست اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت خارجه گفت: جنایات جنگی و ⁧نسل‌کُشی⁩ رژیم صهیونیستی در نوار ⁧ غزه⁩ با بمب‌های ممنوعه اهدایی دولت آمریکا، کمتر از رسوایی حمله اتمی ۷۹ سال گذشته آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بزرگترین تهدید کننده صلح و امنیت جهانی، چگونه می‌تواند پرچمدار آن نیز باشد؟!

وی‬ افزود: ‬ ۷۹ سال پیش، ایالات متحده آمریکا با بمباران اتمی شهرهای ⁧ هیروشیما⁩ و ⁧ ناکازاکی⁩ و با گرفتن جان چند صد هزار انسان بی‌گناه، ننگ و رسوایی اولین و تنها استفاده کننده از بمب هسته‌ای علیه جامعه انسانی را برای خود رقم زد. بمباران اتمی شهرهای یادشده، بزرگترین سند و گواه بر دروغ بودن ادعاهای حقوق بشری آمریکاست.

‏کنعانی‬ تاکید کرد: جنایات جنگی و ⁧ نسل‌کُشی⁩ رژیم صهیونیستی در نوار ⁧ غزه⁩ با بمب‌های ممنوعه اهدایی و حمایت نامحدود و بدون قید و شرط دولت آمریکا، کمتر از رسوایی حمله اتمی ۷۹ سال گذشته این کشور به هیروشیما و ناکازاکی نیست. ‏دولت آمریکا از این "اولین‌ها" در کارنامه رسوایی‌های خود بسیار دارد.