تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3742347
شناسه : 3742347
تاریخ :
هواوی مانیتور فول اچ‌دی اقتصادی MateView SE را با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز و قیمت ۷۹ دلار به‌روز کرد اقتصاد ایران: هواوی نسخه‌ی جدید مانیتور MateView SE را معرفی کرد که با قیمت مقرون‌به‌صرفه، امکانات جذابی مثل پنل IPS را با نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز ارائه می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هواوی نسخه‌ی جدیدی از مانیتور محبوب MateView SE را با وضوح فول اچ‌دی و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۰۰ هرتز معرفی کرد. مانیتور هواوی در دو مدل عرضه می‌شود؛ مدل پایه با قابلیت تنظیم شیب و مدل رده‌بالاتر با قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع که با پایه‌های VESA نیز سازگاری دارد.

مهم‌ترین تغییر مدل به‌روزشده‌ی MateView SE، افزایش نرخ نوسازی از ۷۵ هرتز به ۱۰۰ هرتز است که باعث نمایش روان‌تر محتوا می‌شود. ازطرفی حذف درگاه قدیمی VGA از این محصول نکته‌ی قابل‌توجهی به‌حساب می‌آید. سایر مشخصات فنی تا حد زیادی نسبت‌به مدل اولیه بدون تغییر باقی مانده‌اند.

مانیتور هواوی MateView SE 2024
Huawei

نسخه‌‌ی جدید مانیتور MateView SE از پنل ۲۳٫۸ اینچی IPS با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی آن به ۹۲ درصد می‌رسد. این نمایشگر همچنین از وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و زاویه دید گسترده‌ی ۱۷۸ درجه بهره می‌برد.

براساس اطلاعات فروشگاه هواوی، مدل آپدیت‌شده‌ی مانیتور MateView SE از ۱۶٫۷ میلیون رنگ و ۹۰ درصد از فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و توانایی نمایش رنگ‌های زنده و طبیعی را دارد. این محصول دقت رنگ بسیار بالایی دارد و قبل‌از خروج از کارخانه تحت کالیبراسیون رنگ حرفه‌ای قرار می‌گیرد.

مانیتور هواوی MateView SE 2024
Huawei

هواوی MateView SE جدید برای کاهش خستگی چشم، گواهینامه TÜV Rheinland را جهت کاهش نور آبی و عملکرد بدون سوسوزدن دریافت کرده است. مانیتور مورد اشاره از حالت کتاب الکترونیکی بهره می‌برد که با ضخیم‌تر کردن فونت و کاهش خستگی چشم، تجربه‌ی مطالعه‌ی بهتری ارائه می‌دهد.

برای کنترل تنظیمات MateView SE می‌توانید از جوی‌استیک پنج‌جهته استفاده کنید که امکان اعمال سریع تنظیمات دلخواه را فراهم می‌کند. این طراحی، جایگزین چیدمان‌های دکمه‌ای معمولی شده است و رابط کاربری جذاب‌تری ارائه می‌دهد.

مقالات مرتبط:
  • تیزر هواوی برای گوشی تاشدنی نوا فلیپ منتشر شد [تماشا کنید]
  • تصاویری از نخستین لپ‌تاپ گیمینگ هواوی فاش شد

مانیتور هواوی MateView SE جدید به پورت HDMI و DP مجهز شده است که آن را با انواع دستگاه‌ها از جمله لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای رومیزی و کنسول‌های بازی سازگار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی ارگونومیک اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد مانیتور را براساس زاویه دید مورد نظر خود تنظیم کنند.

قیمت مانیتور جدید MateView SE هواوی برای نسخه‌ی پایه‌ از ۷۹ دلار و مدل پیشرفته‌تر آن نیز از ۹۳ دلار شروع می‌شود.