تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3742345
شناسه : 3742345
تاریخ :
باقری: رژیم صهیونیستی با ترور هنیه مرتکب اشتباه راهبردی شد اقتصاد ایران: سرپرست وزارت امور خارجه ایران ترور اسماعیل هنیه، رهبر جنبش سیاسی حماس را یک «اشتباه راهبردی» از سوی رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه ترور اسماعیل هنیه، رهبر جنبش سیاسی حماس را یک «اشتباه راهبردی» از سوی رژیم صهیونیستی توصیف کرده است.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، باقری یک روز بعد از شکست در جلسه فوق‌العاده سازمان همکاری اسلامی در شهر جده گفت: «اقدامی که صهیونیست‌ها در تهران انجام دادند یک اشتباه راهبردی بود چون باعث هزینه‌های هنگفت برای آنها خواهد شد.»

سرپرست وزارت خارجه ایران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد رژیم صهیونیستی به دنبال «توسعه دادن تنش‌ها، جنگ و درگیری به کشورهای دیگر» است. باقری علی‌رغم این تأکید کرد که این رژیم در جایگاهی نیست که بخواهد با ایران مبارزه کند.

او گفت: «صهیونیست‌ها در جایگاهی نیستند که علیه جمهوری اسلامی ایرن جنگ آغاز کنند. آنها نه ظرفیت این کار و نه قدرت آن را ندارند.»

علی باقری روز گذشته در نشست  وزیران خارجه کشورهای سازمان همکاری اسلامی در شهر جده شرکت کرد و به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص ترور اسماعیل هنیه در تهران پرداخت.

انتهای پیام/