تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3742344
شناسه : 3742344
تاریخ :
خودداری بازیکن مدنظر یوونتوس از تمرین با آتالانتا اقتصاد ایران: ستاره هلندی فصل گذشته تیم فوتبال آتالانتا برای هموار کردن مسیر انتقالش به تورین از شرکت در تمرینات آبی‌و‌مشکی‌پوشان برگامو خودداری کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌پیرو گاسپرینی سرمربی تیم فوتبال آتالانتا فاش کرد که بازیساز هلندی این تیم، تئون کوپمینرز که باشگاه یوونتوس سعی در جذب او دارد، در مورد شروط شخصی‌اش با بانوی پیر به توافق رسیده است و به همین دلیل هم از شرکت در تمرینات قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا خودداری می‌کند تا انتقالش به تورین نهایی شود.

گاسپرینی به نشریه اکو دی‌برگامو گفت: اوضاع کوپمینرز تا هفته پیش داشت خوب پیش می‌رفت. او تصمیم گرفته به یوونتوس برود و با آنها توافق هم کرده است. او استرس داشت و تصمیم گرفته که دیگر با ما تمرین نکند. با شرایط فعلی، او دیگر برای تیم و هم‌تیمی‌هایش مفید نخواهد بود. باشگاه هم در مورد این ماجرا موضع محکمی اتخاذ کرده و دلیلش هم این است که فکر می‌کند در این ماجرا دارد مورد اخاذی واقع می‌شود. ماجرایی که برای کوپمینرز رخ داده کاملاً متفاوت از موارد قبلی است که باشگاه بازیکنان باارزش خود را به تیم‌های بزرگ فروخت.

 

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه آتالانتا برای موافقت با فروش کوپمینرز به یوونتوس 60 میلیون یورو می‌خواهد در حالی که آخرین پیشنهاد یووه که در پایان ماه جولای ارائه کرد 45 میلیون یورو بوده است.

انتهای پیام/