تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3742329
شناسه : 3742329
تاریخ :
فرستاپن: موافق حضور اتومبیلرانی در المپیک نیستم اقتصاد ایران: مکس فرستاپن می‌گوید تمایلی به حضور ورزش‌های موتوری در المپیک ندارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از جی‌پی بلاگ، مکس ورشتاپن قهرمان سه دوره فرمول یک که برای تیم ردبول رانندگی می‌کند، گفت که دوست ندارد اتومبیلرانی و موتورسواری در آینده بخشی از بازی‌های المپیک تابستانی باشد.

فرستاپن گفت: من فکر نمی‌کنم که ما به صحنه المپیک تعلق داشته باشیم. این اشکالی ندارد، زیرا ما مسابقات قهرمانی خودمان را داریم که فکر می‌کنم واقعاً با استقبال مواجه شده است. من دوست دارم بازی‌های المپیک را از تلویزیون تماشا کنم.

پیش از این، لوئیس همیلتون قهرمان هفت دوره فرمول یک در تعطیلات تابستانی در المپیک پاریس شرکت کرد تا از دوست خود مایلز چاملی واتسون در مسابقات شمشیربازی فویل حمایت کند.

مکس فرستاپن همچنین درباره رابطه حرفه‌ای خود با تیم ردبول و برخی شایعات مبنی بر جدایی احتمالی‌اش اظهار داشت: من فکر می‌کنم، اول از همه مهم است که بر اساس احساسات تصمیم نگیریم. این همیشه می‌تواند نتیجه معکوس داشته باشد. من هم آدم بسیار صبوری هستم. من زیاد استرس ندارم و نگران مسائل نیستم. البته من رابطه بسیار طولانی با تیم دارم که واقعاً برای آن ارزش قائل هستم. وفاداری بسیار مهم است و همیشه در فرمول یک یافت نمی‌شود، اما خوشبختانه آن را پیدا کردم و فکر می‌کنم به نفع هر دو طرف یعنی تیم و من است.

انتهای پیام/