تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742311
شناسه : 3742311
تاریخ :
تعامل خبرنگاران با مدیران منجر به پیشرفت می‌شود اقتصاد ایران: رشت _ نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بازپس گیری از شکایت اصحاب رسانه گفت: تعامل خبرنگاران با مدیران منجر به پیشرفت می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید کریم معصومی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه اظهار کرد: اخبار و مطالب خبرنگاران بر پایه استدلال و استناد باشد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاری کار بسیار سخت و دغدغه مندانه است، گفت: مسؤولان و مدیران باید از اصحاب رسانه و خبرنگاران حمایت کنند.

معصومی با اشاره به معیارهای مهم در حوزه رسانه بیان کرد: خبرنگاران از سیاسی بازی، سنگ اندازی و سلیقه محوری بپرهیزند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران بر مبنای آگاهی سخن بگویند، افزود: خبرنگاران در ارائه آثار و مطالب نگاه کارشناسانه داشته باشند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش محوری خبرنگاران در اصلاح امور بیان کرد: تعامل خبرنگاران با مدیران منجر به توسعه و پیشرفت جامعه می‌شود.

معصومی با تاکید بر لزوم نگاه حمایتی مدیران و مسؤولان از جامعه رسانه‌ای اضافه کرد: انتقادات خبرنگاران را با جان و دل می خریم و نسبت به اصلاح امور با پیوست رسانه گام بر می‌داریم.

وی با تاکید لزوم باز پس گیری شکایت مدیران از خبرنگاران افزود: اعتقادی به شکایت از اصحاب رسانه ندارم و توصیه می‌کنم مدیرانی که از اصحاب رسانه شکایت کردند، از شکایت شأن بگذرند.