تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742300
شناسه : 3742300
تاریخ :
ثبت نام بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین از زنجان در سامانه سماح اقتصاد ایران: زنجان-رییس حج و زیارت استان زنجان گفت: تاکنون ۱۹ هزار و ۳۳ نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از استان زنجان در سامانه ثبت نام کرده و متقاضی اعزام شده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم شکری گفت: از مجموع ثبت نامی‌ها در این سامانه ۱۸ هزار و ۷۷۰ نفر با واریز وجه، ثبت نام خود را نهایی کرده اند.

وی شمار گروه‌های اعزامی به کربلای معلی از این استان را ۱۲ هزار و ۱۱۳ گروه اعلام کرد و افزود: ۱۰۹ گروه نیز تاکنون انصراف خود را اعلام کرده اند.

رئیس حج و زیارت استان مرز مهران را در اولویت برنامه ریزان این سفر برای خروج زائران بیان کرد و ادامه داد: بیش از ۱۶ هزار و ۳۴۶ نفر خروج از مرز مهران، هزار و ۹۴۸ نفر خروج از مرز خسروی و ۲۰۸ نفر نیز برای سفر هوایی به کربلای معلی اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: ۱۴۰ نفر نیز مرز باشماق، ۳۷ نفر مرز شلمچه، ۳۰ نفر مرز تمرچین و ۱۳ نفر نیز مرز چذابه را برای خروج از کشور و شرکت در مراسم اربعین انتخاب کرده اند.

شکری با تأکید بر اینکه علاقمندان به شرکت در مراسم پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کنند، گفت: برخورداری از خدمات بهتر، پوشش بیمه و ارز اربعین از مزیت‌های ثبت نام در این سامانه برای اعزام است.

وی افزود: از زائران اربعین برای ثبت نام در سامانه سماح هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و تنها پرداخت هزینه بیمه که در سه سطح تعریف شده بر عهده زائران است.