تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742275
شناسه : 3742275
تاریخ :
عملکرد هیات ورزش های رزمی گیلان راضی کننده است اقتصاد ایران: رشت-رییس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی کشور بر لزوم احداث خانه ورزش های رزمی در گیلان تاکید کرد و گفت: عملکرد هیات ورزش های رزمی گیلان راضی کننده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، افشین هادی چگینی ظهر پنجشنبه در مجمع سالانه هیأت ورزش‌های رزمی گیلان در رشت اظهار کرد: گیلان از دیرباز تاکنون یکی از قطب‌های برتر ورزش‌های رزمی در کشور بوده است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در هیأت ورزش‌های رزمی گیلان افزود: عملکرد هیأت ورزش‌های رزمی گیلان راضی کننده است لذا احداث خانه ورزش‌های رزمی در این استان ضرورت دارد.

چگینی ادامه داد: با توجه به اینکه داشتن خانه ورزش‌های رزمی نیاز استان گیلان است، طبق همکاری و تعامل با جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان این استان آغاز احداث خانه ورزش‌های رزمی گیلان زده شده و امیدواریم که به زودی شاهد افتتاح این مکان باشیم.

عملکرد هیات ورزش های رزمی گیلان راضی کننده است

برگزاری ۳ مسابقه کشوری طی سال جاری

«ابراهیم محمد علیپور» رئیس هیأت ورزش‌های رزمی گیلان نیز در این مجمع اظهار کرد: سال گذشته سه مسابقه بین المللی و همچنین ۷ مسابقه کشوری در بخش آقایان و ۶ مسابقه بانوان کشور در این استان برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های هیأت رزمی گیلان افزود: سال گذشته ۱۳ تیم از بانوان و همچنین ۱۷ تیم از آقایان در سبک‌های مختلف اعزام شدند ضمن اینکه ۹ دوره فنی و دوره دانش افزایی کلاس‌های داوری و مربیگری در گیلان برگزار شده است.

علیپور به میزبانی گیلان در سال جاری برای ۳ مسابقه کشوری اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز هفت مسابقه استانی در بخش آقایان و چهار مسابقه در بخش بانوان برگزار شده است.