تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742245
شناسه : 3742245
تاریخ :
وحدت و امید آفرینی در اولویت کاری خبرنگاران باشد اقتصاد ایران: آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به جایگاه والای اطلاع رسانی در جامعه گفت: وحدت و امید آفرینی در اولویت کاری خبرنگاران باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاری تجسم واقعی امانتداری و مسؤولیت پذیری بوده و مسؤولیت آگاهی بخشی به جامعه به عنوان یک شاخصه بارز خبرنگاران می‌باشد.

وی از انعکاس خوب و به دور از هرگونه گرایش جناحی خبرنگاران شهرستان در اطلاع رسانی عملکرد دولت سیزدهم تقدیر و تشکر کرد و افزود: تبعات و اثرگذاری کار خبرنگاران در جامعه مدت‌ها باقی می‌ماند و جریان ساز است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه امروز باید وحدت و امید آفرینی در اولویت کاری خبرنگاران باشد، افزود: خبرنگاران باید انتقاد منصفانه همراه با ارائه راهکار به مسؤولین را در انعکاس اخبار لحاظ کنند.

وی با تاکید بر ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی ادارات شهرستان با رسانه‌ها گفت: یکی از برنامه‌ها و رسالت‌های روابط عمومی و رسانه‌ها تبیین و معرفی شهرستان به شمار می‌رود که این امر مستلزم تعامل و همکاری این دو حوزه با یکدیگر است.

فرماندار شفت با بیان اینکه ارتباط رسانه‌ها با روابط عمومی‌ها می‌تواند به درج صحیح اخبار و پیشرفت شهرستان کمک کند، ادامه داد: با تعامل مطلوب روابط عمومی با رسانه‌ها مشکلات حاشیه‌ای کمتری خواهیم داشت.

شهاب زاده به جایگاه والای اطلاع رسانی در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر واقعیات جامعه به درستی اطلاع رسانی شود از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به هجمه‌ها و بمباران فرهنگی رسانه‌های معاند گفت: خبرنگاران باید با هوشیاری و بصیرت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه تقدیر به عمل آمد.