تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3742187
شناسه : 3742187
تاریخ :
ادعای رسانه کاتالان درباره عدم انتقال ویلیامز به بارسلونا اقتصاد ایران: یکی از رسانه‌های ایالت کاتالونیا درباره دلیل عدم انتقال وینگر تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو به بارسلونا توضیحی جنجالی ارائه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از مهمترین اهداف باشگاه بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستان سال جاری، خرید نیکو ویلیامز از باشگاه اتلتیک بیلبائو بود که این جابجایی با حضور بازیکن در تمرینات بیلبائو و انتشار کلیپی ویدئویی توسط او در فضای مجازی و تأیید ماندنش در سن‌مامس به کلی منتفی شد.

درباره دلیل ماندن ستاره تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو 2024 دلایل متفاوتی ذکر شده هرچند به نظر می‌رسد که در میان مدیران باشگاه بارسلونا هنوز برخی به جذب این بازیکن 22 ساله امیدوار هستند. شبکه تلویزیونی TV3 کاتالونیا نیز با اشاره به همین موضوع مدعی شده دلیل عدم انتقال نیکو ویلیامز به بارسلونا ممانعت بیلبائو بوده است. این شبکه حتی ادعا کرده که باشگاه باسکی بازیکن را برای ضبط کلیپی که خبر از ماندنش داد تحت فشار قرار داده و او را برخلاف میلش مجبور به این کار کرده است.

 

ادعای رسانه کاتالان در حالیست که ویلیامز پیش از این هم به تمایل خود برای ماندن در سن‌مامس اشاره کرده بود. با این حال خرید ویلیامز برای بارسلونا هنوز هم چندان دست نیافتنی نیست البته به شرط آنکه بازیکن تا پایان فصل آینده قراردادی جدید نبندد که غرامت فسخ آن سنگین باشد.

انتهای پیام/