تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742169
شناسه : 3742169
تاریخ :
خروجی دستگاه قضا در استان سمنان منتهی به تکریم مردم شود اقتصاد ایران: شاهرود- رییس کل دادگستری استان سمنان با تاکید بر اینکه در برابر مشکلات مردم باید با سعه صدر برخورد کرد، گفت: خروجی دستگاه قضا در استان منتهی به تکریم و حل مشکلات مردم شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق اکبری ظهر پنج شنبه در بازدید از حوزه قضائی شهر بسطام با تاکید بر اینکه تکریم و رضایت ارباب رجوع باید عملکرد و برنامه‌های دادگستری باشد، ابراز داشت: هدف اصلی متولیان امر باید تحقق درخواست‌ها با سرعت و دقت همراه با سعه صدر و تلاش برای رفع گرفتاری مردم پایه گذاری شود.

وی با بیان اینکه برای کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت فرایند رسیدگی پرونده‌ها به سمت تمام الکترونیک سوق پیدا کند، افزود: حذف روند اداری کاغذی گام بعدی مورد انتظار در مجموعه‌های قضا است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بر اجرای سند تحول و تعالی قضائی تاکید کرد و ابراز داشت: این اقدام کارآمدی نظام قضائی را ارتقا خواهد بخشید و در نهایت رضایت عموم را از خدمات در پی خواهد داشت.

اکبری بابیان اینکه حذف کاغذ دسترسی به سوابق پرونده‌ها را تسهیل می‌کند، تصریح کرد: شفاف سازی فرایند رسیدگی و استفاده از فرصت‌های برابر دیگر مزیت الکترونیک شدن خدمات قضا است.

وی با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند طعم شیرین عدالت را در دستگاه قضا بچشند و به حق از دست رفته خود برسند، افزود: این مهم نیازمند اهتمام ویژه کارکنان به انجام وظایف و تکالیف خودشان است.