تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742168
شناسه : 3742168
تاریخ :
احیای ۲۱۷ واحد تولیدی طی دو سال گذشته در گلستان اقتصاد ایران: گرگان- رییس کل دادگستری گلستان گفت: طی دو سال اخیر ۲۱۷‌ واحد تولیدی احیا و از ورشکستگی ۹۸ واحد جلوگیری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن با اشاره به اینکه قوه قضائیه پناهگاهی امن برای رفع چالش و مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی است، اظهار کرد: با تلاش‌های که از سوی قوه قضائی صورت گرفت در عرصه صنعت و تولید توانستیم اتفاق‌های بزرگی رقم بزنیم و نقش بسزایی در رفع موانع ایفا کنیم.

وی با اشاره اینکه طی سال‌های اخیر گره گشایی‌های زیادی در عرصه صنعت و تولید استان اتفاق افتاده است، افزود: طی سه سال اخیر هزار و ۴۸۹ تقاضای واحدهای تولید استان به ستاد اقتصاد مقاومتی واصل شده که از این تعداد مشکل هزار و ۲۴۸ مورد با پیگیری‌ها برطرف شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تا زمانی که قوانین حمایتی از صنایع به درستی اجرا نشود مشکلات این حوزه همچنان پا برجا است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۶۷۲ جلسه برای رفع مشکلات تولید کنندگان برگزار شد، افزود: مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان معوقات بانکی را در جهت پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی برگردانیم.

آسیابی اظهار کرد: طی دو سال اخیر ۲۱۷ واحد تولیدی احیا شدند و از ورشکستگی ۹۸ واحد جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان یادآور شد: قوه قضائیه با ورود به پروژه پتروشیمی و جزیره آشوراده نقش مؤثری در توسعه اقتصادی استان داشته است.