تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742147
شناسه : 3742147
تاریخ :
کشف ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آران و بیدگل اقتصاد ایران: کاشان - فرمانده انتظامی آران و بیدگل گفت: بیش از یک هزار لیتر سوخت قاچاق در آران و بیدگل کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات پلیس در راستای حفاظت از سرمایه‌های ملی و بیت المال اظهار داشت: در راستای طرح مقابله با سوخت و فرآورده‌های نفتی و برابر اخبار و اطلاعات موثق مبنی بر وجود یک دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی فاقد مجوز و قاچاق در یکی از خانه باغ‌های سطح شهرستان، این مورد به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی ابراز داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل فوق اعزام و در بازرسی انجام شده از این کامیون موفق شدند یک هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل که به صورت غیرقانونی و فاقد مجوز در گالن‌های ۲۰ و ۶۰ لیتری پلاستیکی در این کامیون بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی آران و بیدگل با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش سوخت قاچاق مکشوفه را ۴۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه سوخت‌های قاچاق تحویل انبار شرکت نفت گردید، افزود: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را از طریق شماره گیری تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.