تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742146
شناسه : 3742146
تاریخ :
خبرنگاران بازوی پلیس در تامین امنیت هستند اقتصاد ایران: فومن- فرمانده انتظامی فومن از افزایش کشف جرائم و کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت طی ۵ ماه خبر داد و گفت: خبرنگاران بازوی پلیس در تامین امنیت هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید تقی زاده ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفدهم مرداد و روز خبرنگار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: خبرنگاران بازوی پلیس در تأمین امنیت هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی پلیس تأمین امنیت است، افزود: ارتقای احساس آن در جامعه که مهم‌تر از امنیت است با مشارکت اقشار مختلف مردم علی الخصوص اصحاب رسانه و خبرنگاران محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی فومن با اشاره به برخی اقدامات پلیس در فومن طی ۵ ماه گفت: در این مدت وقوع سرقت ۱۲ درصد کاهش داشته و در دستگیری سارق ۸ درصد روند افزایشی داشته است.

وی با بیان اینکه در توقیف خودروهای شوتی و متخلف ۳۸ درصد و موتور سیکلت سواران متخلف ۶۶ درصد رشد داشته است، ادامه داد: در بحث تصادفات جرحی ۲۹ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی فومن از افزایش کشف جرایم و کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت طی ۵ ماه اخیر خبر داد و گفت: از شهروندان تقاضا داریم اصول ایمنی و حفاظتی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

سرهنگ تقی زاده با تاکید بر اینکه پلیس از انتقاد سازنده رسانه‌ها و خبرنگاران استقبال می‌کند، ادامه داد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی در پیشگیری از وقوع جرم بسیار تأثیرگذار می‌باشند.