تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3742145
شناسه : 3742145
تاریخ :
طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در آذربایجان‌شرقی اجرامی‌شود اقتصاد ایران: تبریز-مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: طرح ویژه نظارت بر مسافرت‌های اربعین در این استان آغاز شده و در حال اجراست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، صمد حضرتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح با توجه به در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و افزایش سفرهای زیارتی مردم به عتبات عالیات در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح از جمله بر مجتمع‌های رفاهی و رستوران‌های بین راهی از بابت قیمت، کیفیت اغذیه و خدمات ارائه شده و قیمت بلیت هواپیما و اتوبوس و خودروهایی که در این زمینه سرویس ارائه می‌کنند، نظارت می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: قضات شعبه‌های تعزیرات حکومتی به صورت کشیک در پایانه‌های اتوبوسرانی و فرودگاه تبریز مستقر شده و در صورت شکایت شهروندان در خصوص نحوه سرویس دهی، قیمت و خدمات، به شکایت آنها رسیدگی می‌کنند.

حضرتی، ادامه داد: شهروندان شاکی همچنین می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا مراجعه به اتحادیه مربوطه، تعزیرات حکومتی یا بازرسان مستقر در پایانه‌ها و فرودگاه شکایت خود را اعلام کنند تا به آنها رسیدگی و پرونده تعزیراتی برای آنها تشکیل شود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت این اداره کل پیشگیری از بروز تخلف است، یادآور شد: در این راستا تلاش می‌شود با اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم و اصناف و مراکز خدماتی و مسافرتی از موارد تخلف، مانع از تشکیل پرونده تعزیراتی برای آنها شود.